ZÁSADY NÁKUPU A PREDAJA V INTERNETOVOM OBCHODE www.maestrodomy.sk
I. Kľúčové pojmy a definície:
1.1. Osobné údaje - akékoľvek informácie, ktoré je možné použiť na identifikáciu osoby; okrem toho aj akékoľvek informácie o osobe, ktorá je už identifikovaná. Používanie osobných údajov Kupujúceho je opísané v správe o ochrane osobných údajov.
1.2. Pracovný deň - každý deň v týždni okrem soboty, nedele a štátnych sviatkov, ktoré sú podľa zákonov Litovskej republiky vyhlásené za dni pracovného pokoja.
1.3. Internetový obchod - e-shop www.maestrodomy.sk
1.4. Predávajúci - "Timber Cabins" LTD, IČO 301694566, adresa: Kiemelių g. 1C, Stasiūnai, Kaišiadorių r., Litva, DIČ: LT100006187411\
1.5. Kupujúci/Vy - osoba, ktorá nakupuje alebo objednáva Tovar v Internetovom obchode alebo využíva iné služby Internetového obchodu.
1.6. Správa o ochrane osobných údajov - Správa o ochrane osobných údajov, ktorá definuje cieľ, zdroje a právny základ zhromažďovania a spracúvania Vašich osobných údajov, definuje práva dotknutých osôb a uplatňovanie týchto práv, poskytuje ďalšie zákonom požadované informácie o ochrane Vašich osobných údajov.
1.7. Tovar - výrobky (domy, dokončovacie výrobky atď.) a služby (montáž, inštalácia atď.) predávané v Internetovom obchode.
1.8. Zmluva - dohoda medzi Kupujúcim a Predávajúcim o kúpe a predaji Tovaru.
1.9. Zásady - tento dokument o nákupe a predaji v Internetovom obchode.
II. Všeobecné ustanovenia
2.1. Tieto Zásady definujú podmienky a postup pri nákupe Tovaru v Internetovom obchode, pri uzatváraní Zmluvy, pri dodaní Tovaru a poskytovaní služieb zakúpených Kupujúcim; definujú tiež práva, povinnosti, zodpovednosť Kupujúceho a Predávajúceho a ďalšie podmienky.
2.2. Internetový obchod je určený pre fyzické a právnické osoby.
2.3. Registráciou alebo objednávkou v Internetovom obchode bez registrácie Kupujúci bezpodmienečne potvrdzuje, že sa oboznámil so Zásadami a Správou o ochrane osobných údajov a zaväzuje sa ich dodržiavať. Kupujúci nemôže objednať v Internetovom obchode bez toho, aby sa oboznámil alebo súhlasil so Zásadami a Správou o ochrane osobných údajov. Ak Kupujúci čiastočne alebo úplne nesúhlasí so všetkými alebo s časťou Zásad a (alebo) so Správou o ochrane osobných údajov, nemôže sa zaregistrovať a (alebo) vykonať objednávku, v opačnom prípade sa má za to, že Kupujúci sa zoznámil so svojimi záväzkami a preberá zodpovednosť za toto konanie a plne súhlasí so Zásadami a Správou o ochrane osobných údajov.
2.4. V súlade s právnymi predpismi Predávajúci nenesie žiadne riziko a nenesie zodpovednosť, ak sa Kupujúci napriek tomu, že mal možnosť, neoboznámil so Zásadami a Správou o ochrane osobných údajov.
2.5. Predávajúci potvrdzuje, že zodpovedá za predaj a riadne dodanie Tovaru zakúpeného v Internetovom obchode, kvalitu Tovaru, poskytovanie objednaných služieb sám alebo s pomocou tretích osôb, riadne plnenie zásad vrátenia Tovaru a ďalšie zákonom požadované plnenie práv a povinností Predávajúceho.
2.6. Predávajúci má právo zmeniť funkcie Internetového obchodu (nákup, platobné metódy atď.) alebo aktivovať len ich časť, obmedziť registráciu alebo počet registrovaných Kupujúcich v Internetovom obchode. Predávajúci má právo obmedziť používanie Internetového obchodu alebo ukončiť registráciu určitého Kupujúceho, ak Kupujúci porušuje tieto Pravidlá, narúša a má za cieľ poškodiť stabilitu a bezpečnosť prevádzky Internetového obchodu alebo iným spôsobom porušuje zákony Litovskej republiky.
2.7. Predávajúci má právo jednostranne zmeniť, opraviť alebo doplniť tieto zásady. Pre Kupujúceho platia Zásady, ktoré boli platné v čase objednania v Internetovom obchode, preto Kupujúcemu odporúčame, aby sa pred každou objednávkou oboznámil so Zásadami a Správou o ochrane osobných údajov.
2.8. Predávajúci má právo pozastaviť alebo ukončiť prevádzku Internetového obchodu bez toho, aby o tom vopred informoval Kupujúceho; Predávajúci je však povinný plniť záväzky voči Kupujúcemu, ktoré boli dohodnuté pred pozastavením alebo ukončením prevádzky.
III. Registrácia v Internetovom obchode
3.1. Registrácia pri nákupe v Internetovom obchode nie je povinná. Nákupy je možné uskutočniť: i) s registráciou; ii) bez registrácie; iii) telefonicky; iv) prostredníctvom e-mailu. V každom prípade môže Kupujúci objednať až po poskytnutí potrebných údajov.
3.2. Nákup s registráciou:
3.2.1. Na registráciu v Internetovom obchode musí Kupujúci vyplniť potrebné údaje v registračnom poli. Na ich základe sa vytvorí účet Kupujúceho, ktorý je prepojený s poskytnutou e-mailovou adresou. E-mail, ktorý bol použitý na registráciu, a vytvorené heslo Kupujúceho sa používajú na prihlásenie do účtu v Internetovom obchode;
3.2.2. Kupujúci má právo kedykoľvek zmeniť alebo doplniť údaje na účte alebo podať predávajúcemu žiadosť o zrušenie účtu;
3.2.3. Kupujúci je povinný chrániť prihlasovacie údaje a neposkytovať ich tretím osobám. Kupujúci je zodpovedný za všetky úkony vykonané v Internetovom obchode pri jeho prihlásení do účtu. Ak sa tretia osoba prihlásila pomocou prihlasovacích údajov Kupujúceho a využívala služby Internetového obchodu, táto tretia osoba sa považuje za Kupujúceho. V prípade straty prihlasovacích údajov je Kupujúci povinný bezodkladne informovať Predávajúceho prostredníctvom e-mailu na adrese info@maestrodomy.sk.
3.3. Kupujúci môže nakupovať bez registrácie, telefonicky alebo e-mailom len po poskytnutí údajov, ktoré sú potrebné na vybavenie objednávky. Objednávky uskutočnené telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu sa vykonávajú podľa týchto zásad a správy o ochrane osobných údajov. Objednávkou Kupujúci súhlasí so Zásadami a Správou o ochrane osobných údajov a ich uplatňovaním.
3.4. Kupujúci je zodpovedný za poskytnutie správnych a úplných údajov. Ak sa údaje uvedené v Internetovom obchode zmenia, Kupujúci je povinný ich aktualizovať.
3.5. Registráciou v Internetovom obchode alebo objednávkou Kupujúci bezpodmienečne potvrdzuje, že:
3.5.1. má právo nakupovať v Internetovom obchode;
3.5.2. preberá zodpovednosť za poskytovanie správnych údajov. Kupujúci preberá zodpovednosť za poskytnutie nesprávnych osobných údajov alebo údajov tretej osoby.
3.6. Ak Kupujúcemu alebo tretej osobe vznikne škoda v dôsledku nedodržania Zásad týkajúcich sa poskytovania, zmeny alebo aktualizácie údajov, Predávajúci za ňu nenesie žiadnu zodpovednosť. Kupujúci zodpovedá za zákonnosť poskytovania a používania osobných údajov tretích osôb v Internetovom obchode.
IV. Informácie o tovare
4.1. Kupujúci berie na vedomie a potvrdzuje, že:
4.1.1. V Internetovom obchode sú popisy a informácie o vlastnostiach Tovaru poskytované v súlade s údajmi uvedenými príslušnými dodávateľmi Tovaru. Predávajúci nezodpovedá za informácie o vlastnostiach Tovaru;
4.1.2. Informácie o Tovare uvedené v Internetovom obchode majú informatívny charakter a môžu sa líšiť od informácií na obale, preto sa riaďte vlastnosťami, ktoré sú uvedené v dokumentoch dodaných s Tovarom alebo informáciami na obale. Parametre a úpravy príslušného Tovaru je možné meniť a koordinovať so zástupcami Predávajúceho;
4.1.3. Obrázky Tovaru v Internetovom obchode slúžia len na ilustračné a vzorové účely.
4.2. Ak sa na Tovar vzťahuje záruka výrobcu, všetky písomné informácie o jej podmienkach sa poskytujú spolu s Tovarom alebo s inými dokladmi o kúpe.
4.3. Ak je Predávajúci vzhľadom na vlastnosti predávaného Tovaru považovaný za výrobcu, poskytne záruku požadovanú právnymi predpismi: 5 rokov na drevené domy, 2 roky na okná a dvere. Okrem toho, ak nie je v dokumentoch dodaných s Tovarom uvedené inak, platia nasledujúce podmienky:
4.3.1. Odsek 1 článku 6.698 Občianskeho zákonníka stanovuje, že zhotoviteľ, architekt zodpovedá za zrútenie alebo vady veci, ak sa v záručnej dobe stanovenej právnymi predpismi po dni odovzdania Tovaru Kupujúcemu zistia vady Tovaru, ktoré nevznikli v dôsledku porušenia pravidiel používania Tovaru a (alebo) skladovania Kupujúcim, je Kupujúci povinný oznámiť tieto nezrovnalosti Predávajúcemu do 3 (troch) pracovných dní. Po prijatí oznámenia je Predávajúci povinný podľa vlastného uváženia, v súlade s príslušnými skutkovými okolnosťami, v lehote 21-40 (dvadsaťjeden-štyridsať) Pracovných dní vymeniť Tovar v zodpovedajúcej kvalite alebo odstrániť vady, alebo nahradiť Kupujúcemu primerané náklady vynaložené na odstránenie vád, alebo začať rokovanie o cene Tovaru zodpovedajúcej zníženiu vád. Ak sú na odstránenie nedostatkov potrebné dodatočné technické riešenia, lehota sa po dohode oboch zmluvných strán predĺži o dodatočný ďalší čas.
4.3.2. Kupujúci má právo požadovať vrátenie zaplatenej ceny a odstúpiť od Zmluvy, ak porušenie požiadaviek na kvalitu Tovaru je zásadným porušením Zmluvy. O zásadné porušenie Zmluvy ide vtedy, ak náklady na odstránenie vád Tovaru predstavujú viac ako 70 (sedemdesiat) percent ceny Tovaru a Predávajúci neodstráni vady alebo neuhradí Kupujúcemu primerané náklady na odstránenie vád, alebo nevymení Tovar za iný Tovar zodpovedajúcej kvality;
4.3.3. Kupujúci a Predávajúci budú v prípade zistenia vád Tovaru spolupracovať. Kupujúci umožní Predávajúcemu odstrániť zistené vady Tovaru; to znamená, že v lehote 10 (desiatich) Pracovných dní umožní Predávajúcemu alebo ním najatým tretím osobám prehliadku Tovaru, posúdenie zistených vád a umožní prístup k Tovaru za účelom odstránenia zistených vád Tovaru. Ak Kupujúci neposkytne súčinnosť a nesplní uvedené povinnosti, má sa za to, že sa Kupujúci vzdáva svojich nárokov týkajúcich sa kvality Tovaru a Tovar je v zodpovedajúcej kvalite a Predávajúci nezodpovedá za prípadné škody alebo straty spôsobené nesplnením týchto povinností Kupujúcim.
4.4. Akcie a zľavy môžu byť na Tovar uplatnené v súlade s postupom stanoveným Predávajúcim. Zľavy nie je možné kombinovať, okrem prípadov, keď podmienky konkrétnej akcie stanovujú inak a táto skutočnosť je oznámená v Internetovom obchode, na internetovej stránke Predávajúceho alebo v podmienkach akcie.
4.5. Naskladnené množstvo Tovaru so zľavou môže byť obmedzené, preto Predávajúci negarantuje možnosť nákupu zľavneného Tovaru pre všetkých Kupujúcich.
V. Ceny Tovaru a postup platby
5.1. Ceny Tovaru v Internetovom obchode a v zadanej objednávke sú uvedené v eurách vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH). Kupujúci môže za Tovar platiť len v eurách, ktoré sú oficiálnou menou Litovskej republiky.
5.2. Tovar je Kupujúcemu predávaný za ceny platné v Internetovom obchode v čase odoslania objednávky.
5.3. Pri voľbe doručenia objednávky prostredníctvom kuriéra/balíkomatu alebo iným spôsobom sú uplatňované ceny, ktoré sú uvedené v Internetovom obchode alebo v samostatnom oznámení Predávajúceho v čase podania objednávky.
5.4. Kupujúci môže za Tovar zaplatiť jedným z nasledujúcich spôsobov:
5.4.1. pomocou služby Stripe;
5.4.2. bankovým prevodom na bankový účet Predávajúceho;
5.4.3. pomocou služby PayPal;
5.4.4. pomocou úverových zmlúv poskytovaných lízingovými spoločnosťami;
5.4.5. inými spôsobmi, ak sú uvedené v online obchode.
5.5. Ak Predávajúci obdrží platbu za Tovar alebo je potvrdené financovanie nákupu (ak je takýto spôsob platby použiteľný a ak si Kupujúci zvolil príslušný spôsob platby stanovený v Zásadách), objednávka Tovaru je potvrdená.
5.6. V tomto prípade je poskytovateľ platobných služieb zodpovedný za bezpečnosť údajov počas platobného procesu Kupujúceho.
5.7. V súlade s postupom stanoveným právnymi predpismi sú faktúra vrátane DPH alebo iný účtovný doklad vystavený Predávajúcim poskytnuté Kupujúcemu na ním uvedený e-mail a (alebo) spolu s Tovarom pri jeho dodaní. Údaje na faktúre vrátane DPH alebo inom príslušnom doklade sú generované automaticky na základe údajov poskytnutých Kupujúcim a po odoslaní objednávky ich nie je možné upravovať.
5.8. Cenu Tovaru môže Predávajúci zmeniť, ak sa v dôsledku zavinenia Kupujúceho alebo okolností, ktoré Kupujúci pri uzatváraní Zmluvy neuviedol, zmenia špecifikácie Tovaru alebo požiadavky na jeho kvalitu, dodacie podmienky alebo miesto, rozsah služieb dohodnutých v Zmluve alebo iné okolnosti, ktoré zvyšujú náklady Predávajúceho, alebo ak Kupujúci nesplní svoj záväzok; v dôsledku čoho vzniknú Predávajúcemu dodatočné náklady.
5.9. Ak dôjde k nenaplneniu predmetu Zmluvy zavinením Kupujúceho, zaplatená čiastočná platba je vrátená Kupujúcemu po tom, čo sa od nej odpočítajú nedoplatky a straty Predávajúceho. V tomto prípade je Kupujúci povinný uhradiť aj straty Predávajúceho, ak zaplatená suma nie je dostatočná na ich pokrytie.
VI. Objednávanie Tovaru a uzavretie Zmluvy
6.1. Na objednanie Tovaru z Internetového obchodu sa musí Kupujúci prihlásiť do svojho elektronického nákupného účtu alebo zvoliť funkciu nákupu bez registrácie po poskytnutí údajov potrebných na vybavenie objednávky.
6.2. V Internetovom obchode sa kúpna a predajná zmluva považuje za uzavretú okamihom, keď Kupujúci po vložení Tovaru do nákupného košíka, zadaní adresy dodania, výbere spôsobu platby a oboznámení sa so Zásadami a Správou o ochrane osobných údajov, podmienkami vybavenia objednávky a dodatočne poskytnutými informáciami stlačí potvrdzovacie tlačidlo alebo inak potvrdí objednávku.
6.3. Tovar sa považuje za objednaný, keď Kupujúci dostane potvrdenie o objednávke prostredníctvom e-mailovej adresy a (alebo) telefónu uvedeného pri objednávke. Pri platbe za Tovar v čase odoslania objednávky sa objednávka začína realizovať až po pripísaní peňazí na bankový účet Predávajúceho.
6.4. V závislosti od vlastností Tovaru môže byť potrebné koordinovať s Kupujúcim úpravy výrobku a iné záležitosti aj po objednaní Tovaru.
VII. Dodanie a prevzatie Tovaru
7.1. Pri zadávaní objednávky si Kupujúci zvolí spôsob doručenia: vyzdvihnutie z miesta určeného Predávajúcim, doručenie na zvolenú adresu/do balíkomatu alebo iný spôsob uvedený v Internetovom obchode.
7.2. Tovar bude pripravený na vyzdvihnutie alebo odoslanie v termíne uvedenom v Internetovom obchode alebo dohodnutom zmluvnými stranami za predpokladu, že Predávajúci má na sklade príslušné množstvo Tovaru a platba za Tovar bola prijatá.
7.3. Tovar musí byť vyzdvihnutý u Predávajúceho najneskôr do 10 (desiatich) pracovných dní od potvrdenia, že objednaný Tovar je už na určenom mieste a je možné ho vyzdvihnúť.
7.4. Na niektoré druhy Tovaru sa môže vzťahovať iná doba prípravy objednávky, ako je uvedená v bode 7.2 týchto Zásad.
7.5 Vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k oneskoreniu dodania Tovaru v dôsledku nepredvídaných okolností, ktoré Predávajúci nemôže ovplyvniť a ktoré nemohol v čase uzavretia Zmluvy rozumne predvídať. V takom prípade sa Predávajúci zaväzuje bezodkladne kontaktovať Kupujúceho a skoordinovať s ním dodacie podmienky a ďalšie podmienky.
7.6. V Internetovom obchode sa Kupujúci môže oboznámiť s podmienkami dodania Tovaru, cenami, podmienkami bezplatného dodania a s tým, koľko bude stáť dodanie vybraného Tovaru v nákupnom košíku.
7.7. Ak sa v nákupnom košíku Kupujúceho nachádza aspoň jeden výrobok, u ktorého Predávajúci nemá požadované množstvo alebo ho nie je schopný dodať v stanovenom termíne, Predávajúci o tom bezodkladne informuje Kupujúceho prostredníctvom ním uvedenej e-mailovej adresy alebo telefónu a uvedie možný termín dodania Tovaru alebo objednávku zruší. Ak Kupujúci nesúhlasí so zmeneným termínom dodania Tovaru, je možné objednávku odmietnuť. V takom prípade Predávajúci do 14 (štrnástich) dní od zrušenia objednávky vráti Kupujúcemu sumu zaplatenú za predchádzajúcu objednávku.
7.8. Kupujúci zodpovedá za správnosť adresy dodania uvedenej pri objednávke Tovaru alebo v účte a za prevzatie Tovaru v dohodnutom čase a je povinný zabezpečiť, aby v mieste dodania Tovaru neboli žiadne prekážky brániace riadnemu plneniu povinností Predávajúceho podľa Zmluvy.
7.9. Predávajúci nezodpovedá za prípadné problémy s doručením Tovaru kuriérom, ak Kupujúci nedodrží Zásady a nedohodne sa s kuriérom na presnom čase doručenia Tovaru alebo neprevezme doručený Tovar v dohodnutom čase, uvedie nesprávnu adresu doručenia alebo poverí nesprávnu osobu, aby v jeho mene prevzala Tovar od kuriéra, alebo inak znemožní doručenie Tovaru.
7.10. Predávajúci je zbavený zodpovednosti za porušenie termínov dodania Tovaru, ak Tovar nebol dodaný Kupujúcemu alebo bol dodaný oneskorene z viny tretích osôb, ktoré nie sú spojené a (alebo) nezávislé od Predávajúceho, alebo z viny Kupujúceho.
7.11. Ak nie je možné doručiť Tovar bez zavinenia Predávajúceho (napr. Kupujúci pri objednávke Tovaru uviedol nesprávnu adresu, Kupujúci alebo príjemca nie je zastihnuteľný na uvedenej adrese a podobne) alebo Kupujúci nevyzdvihne tovar v čase dohodnutom s kuriérom alebo Kupujúci nevyzdvihne tovar od Predávajúceho alebo balíkomatu v stanovenej lehote, môže Predávajúci odstúpiť od Zmluvy bez predchádzajúceho upozornenia. V prípade, že Predávajúci odstúpi od Zmluvy z dôvodov uvedených v tomto bode, vráti Kupujúcemu do 14 (štrnástich) dní sumu zaplatenú za Tovar na bankový účet, z ktorého bola platba vykonaná, pričom od tejto sumy odpočíta náklady, ktoré Predávajúcemu vznikli v súvislosti s doručením Tovaru a iné primerané straty a výdavky.
7.12. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku pri prevzatí Tovaru. Pri zistení vád zásielky Tovaru nesmie Kupujúci zásielku Tovaru prevziať a vady musí uviesť v dokladoch o prevzatí Tovaru.
7.13. Ak Kupujúci prevezme Tovar bez toho, aby v preberacích dokladoch uviedol množstvo a (alebo) kvalitu zásielky Tovaru, má sa za to, že Kupujúci prevzal kompletnú a nepoškodenú zásielku.
7.14. Kupujúci je povinný informovať Predávajúceho o poškodenej zásielke Tovaru spôsobmi uvedenými v týchto Zásadách.
7.15. Nebezpečenstvo náhodnej straty alebo poškodenia Tovaru prechádza na Kupujúceho okamihom odovzdania Tovaru Kupujúcemu alebo jeho doručenia na ním určené miesto.
VIII. Odstúpenie od Zmluvy, výmena a vrátenie Tovaru
8.1. Kupujúci má v súlade s postupom stanoveným v tomto bode Zásad právo do 14 (štrnástich) dní odstúpiť od Zmluvy uzavretej na diaľku a vrátiť Tovar zakúpený v Internetovom obchode bez uvedenia dôvodu vrátenia. Toto právo na odstúpenie od Zmluvy môže Kupujúci využiť len v prípade, ak je považovaný za spotrebiteľa, teda osobu, ktorá prejavuje vôľu kúpiť, kupuje a používa výrobok na uspokojovanie osobných potrieb alebo potrieb svojej rodiny alebo domácnosti, ktoré nesúvisia s podnikaním alebo výkonom povolania.
8.2. Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy musí Kupujúci oznámiť predávajúcemu e-mailom info@maestrodomy.sk alebo prostredníctvom účtu v Internetovom obchode.
8.3. Kupujúci je povinný vrátiť Tovar Predávajúcemu na vlastné náklady najneskôr do 14 (štrnástich) dní od podania zrušenia objednávky doručením Tovaru Predávajúcemu.
8.4. Vrátený Tovar musí byť v pôvodnom a nepoškodenom obale (s návodom na použitie a záručnými dokladmi, ak boli dodané spolu s Tovarom). Ak Tovar nie je riadne rozložený a zabalený, Predávajúci má právo ho neprijať. Pri vrátení Tovaru musí Kupujúci priložiť doklady o kúpe. Taktiež je potrebné vyplniť a podpísať formulár pre vrátenie Tovaru poskytnutý Predávajúcim.
8.5. Tovar nie je možné vrátiť, ak bol použitý, poškodený a (alebo) stratil svoj komerčný vzhľad (zmeny vzhľadu Tovaru alebo jeho obalu, ktoré sú nevyhnutné na kontrolu Tovaru, sa nepovažujú za podstatné zmeny vzhľadu Tovaru).
8.6. Kupujúci nemá právo odstúpiť od Zmluvy a vrátiť nasledujúce druhy Tovaru:
8.6.1. Tovar, ktorý je vyrobený podľa špecifikácie určenej Kupujúcim alebo jednoznačne prispôsobený jeho osobným potrebám;
8.6.2. Služby, ktoré boli Kupujúcemu v plnom rozsahu poskytnuté, ak Kupujúci pred poskytnutím služieb vyjadril súhlas a pripustil, že stráca právo odstúpiť od Zmluvy, keď ju Predávajúci v plnom rozsahu splní;
8.6.3. Tovar, ktorý Kupujúci použil, poškodil, Tovar s poškodeným obalom, Tovar, ktorý stratil svoj komerčný vzhľad v dôsledku iného konania Kupujúceho, nie je kompletnou súpravou Tovaru (napríklad sa stratili konkrétne časti Tovaru, nie je k nemu návod na použitie alebo, ak boli vydané, záručné doklady a pod;)
8.6.4. Iný Tovar, ktorého prevzatie má Predávajúci právo odmietnuť v súlade s platnými právnymi predpismi.
8.7. Predávajúci vráti Kupujúcemu sumu zaplatenú za vrátený Tovar najneskôr do 14 (štrnástich) dní odo dňa vrátenia Tovaru Predávajúcemu, a to prevodom na účet Kupujúceho uvedený v dokladoch o vrátení Tovaru.
8.8. Ak Tovar dodaný Kupujúcemu nezodpovedá kvalitatívnym požiadavkám, Kupujúci má možnosť do 14 (štrnástich) dní vymeniť ho za podobný Tovar alebo ho vrátiť podľa postupu vrátenia uvedeného v tejto časti Zásad.
8.9. Za nekvalitný Tovar sa považuje Tovar, u ktorého uplynula doba spotreby, Tovar obsahuje zložky zakázané právnymi predpismi, zmenila sa konzistencia alebo iné podstatné vlastnosti Tovaru v dôsledku nevhodných skladovacích podmienok pred odovzdaním Tovaru Kupujúcemu, Tovar je mechanicky poškodený alebo má iné vady.
8.10. Ak bol vrátený Tovar doručený prostredníctvom kuriéra alebo inej osoby, t. j. Kupujúci si zvolil spôsob doručenia, ktorý je spoplatnený ďalšou službou, Predávajúci má právo odpočítať náklady, ktoré Predávajúcemu vznikli v súvislosti s doručením Tovaru, od sumy zaplatenej za Tovar vrátený Kupujúcemu.
IX. Spracovanie osobných údajov
9.1. Vaše osobné údaje sa spracúvajú podľa Správy o ochrane osobných údajov, ktorá je zverejnená na webovej stránke www.maestrodomy.sk
X. Záverečné ustanovenia
10.1. Na tieto pravidlá sa vzťahuje právo Litovskej republiky.
10.2. Všetky spory alebo nezhody vyplývajúce z tejto politiky alebo s ňou súvisiace sa riešia rokovaním. V prípade, že nedôjde k dohode, spor bude riešený na príslušnom súde Litovskej republiky podľa miesta sídla Predávajúceho v súlade s právnymi predpismi Litovskej republiky.
10.3. V prípade vzniku škody nahradí vinník druhej strane len priame škody v súlade s postupom a dôvodmi stanovenými právnymi predpismi Litovskej republiky.
10.4. Kupujúci môže kontaktovať Predávajúceho ohľadom Tovaru zakúpeného v Internetovom obchode prostredníctvom e-mailu info@maestrodomy.sk , telefonicky na čísle +370 685 11151 alebo prostredníctvom svojho konta v Internetovom obchode počas Pracovných dní od 8:00 do 17:00 hod.
10.5. Kupujúci, ak je považovaný za spotrebiteľa, sa môže obrátiť aj na platformu pre riešenie online sporov (ODR) - http://ec.europa.eu/consumers/odr
10.6 Kupujúci potvrdzuje, že sa riadne oboznámil s Podmienkami skladovania a používania Tovaru a Záručnými podmienkami, akceptuje ich, rozumie im a zaväzuje sa ich dodržiavať.